15.03.2009

De fikk tatt meg til slutt

Jeg snakker om de fordømte basiluskene som har sneket seg rundt den siste tiden. Nå har de kommet til meg også, så da er jo virkelig denne uken fullkommen. Jeg har tentamen, to prøver og en eller to fremføringer på én og samme uke.. så de kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt. I dag har jeg prøvd å øve litt til musikkprøven, men det hele endte med at jeg la meg på bordet og sov. Jeg har vondt i hodet, feber og hoster så øynene nesten spretter ut.

Pysjen er fortsatt på, og sminken har jeg ikke rørt i hele dag. Jeg har tasset rundt i huset og slappet av hele dagen, og sovet en hel del. I tillegg la jeg siste hånd på en innlevering, og ble bare litt sint når fronterrommet var stengt. Så nå ligger jeg her og slenger. Jeg føler meg som et klesplagg som bare har blitt kastet i skittentøyskurven og venter på å bli rent og friskt. Med andre ord, ubrukelig at the moment. Håper dere føler dere litt bedre enn som så, og at alle er friske og raske! :-)

















Sier litt eller?

Ingen kommentarer: