14.03.2009

I keep trying, but it's not that easy

Etter et par alarmer i dag, kom jeg meg omsider på to bein og subbet ut på badet. For et syn. Mitt ansikt om morgenen kan skremme livet av hvem som helst. Det var morsomt på Myrvoll med fantastisk morsomme mennesker, men nå er jeg fryktelig sliten og i relativt dårlig humør. Jeg har funnet ut at det ikke nytter å glemme skolen i helgen, for nå må jeg jobbe beinhardt om jeg vil oppnå noe i det hele tatt. Dessuten er det andre ting jeg begynner å irritere meg over, som vi ikke skal gå nærmere inn på..

Ser noen at jeg har nytt design? Hva er dommen for dette? Jeg var faktisk i så dårlig humør at jeg lot det gå utover bloggen min. Det sier litt. Grått og trist i grunnen, men jeg klarte liksom ikke å komme inn på en rosa blogg når jeg føler meg litt utafor. Eller grå om du vil. Men det er ikke permanent altså, jeg bare orket ikke lage en fancy header og pludre med farger i dag. Så det får bli som det blir. Anyways, i kveld skal jeg se på filmer og spise boller og ananas, noe jeg faktisk ikke tåler. Same shit. Nok cyberspaca depresjon for idag, eller hva? Jeg avslutter med noe så kreativt som et sitat fra i dag!
[Vivian klapper Kristins Papillon]
V: Åh, jeg elsker sånne langhårede chihuahuaer!
K: Det er en papillon...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg liker det nye designet ditt, Eline! Med alt jeg har hengende over meg, føles det akkurat rett. Kan ikke vente med å komme vekk fra nordberg nå.

Anyway, skal bli like flink som deg til å poste på blogen, så blir alle gla' og du slipper å mase. Det skal bli bra

Anonym sa...

thumbs opp for nytt design:)

Vivian sa...

Fresh sitat av en meget uviten hundeelsker x)