16.03.2009

Well, aren't you the cool guy

God ettermiddag, godtfolk! Jeg ligger rett ut på senga, og stemmen min kommer og går litt som den vil ettersom hvor ofte jeg hoster. For øyeblikket fryser jeg, men i sted holdt jeg på å dø av varme. Ti på sju i morges vurderte jeg faktisk å stå opp, men jeg sendte en melding til mamma sånn halvveis i søvne. Det tok meg omtrent ti sekunder å sovne igjen, og da ble jeg liggende. I fire timer faktisk.

Jeg kunne gjerne ha spist en million liter med is akkurat nå, for halsen min klør og svir og tar nesten livet av meg. Jeg har spist litt, og flyttet inn under dyna med pc og dvd. Tror jeg blir her til i morgen. Bortsett fra at jeg har masse skolegreier i morgen, som jeg burde øvd på. Crap. Og på torsdag har jeg visst another prøve. Wahey. Om bare sommerferien kunne vært litt mindre enn tretten uker unna. Bittelitt. Det hadde vært strålende, du. Jeg er lei av snø, kulde, is, sørpe og alt annet ekkelt som vinteren tar med seg. Nå vil jeg bli frisk, og så vil jeg bade i sjøen!

1 kommentar:

Anonym sa...

God bedring Eline! :D åå, sommeren <3