26.03.2009

This is breaking me down

Herregud og jesus kristus jeg er.. så.. lei.. av.. skole!! Ja, jeg skal klage over skolen, og ja, jeg syns jeg kan det når det skjer så effings mye på en gang og jeg i tillegg prøver å leve et normalt liv i sorg. Naturfagsprøven gikk greit, BORTSETT fra at noen hadde glemt å nevne at vi hadde fått mer pensum.. så 1/3 av prøven gikk i vasken.. So be it.

Jeg kom hjem i dag, trøtt og sliten fra null nattesøvn siden mandag og null mat i dag. For første gang på lenge tenkte jeg å crashe foran tv'n en liten stund, hadde det ikke vært for at jeg så en tiny forandring. Vi fikk kabel-tv fra NextGenTel i dag, og jeg slo på en særdeles høyteknologisk tv. NRK1, NRK2 og NRK3 var på plass. Og.. ingen fler. Panikk. Hvor i all verden har alle kanalene våre tatt veien da? Jau, mamma hadde bestilit feil kanalpakke. Så enkelt kan det gjøres! Hun skal fikse det da, men tv3 er dead and gone. Buhu. Håper den funker i kjelleren etter et par spark.
I helgen (eller rettere sagt fredag og lørdag) skal jeg være hos Vivian, og flykte fra alle mine problemer. Jeg gleder meg søta ♥
Jeg er så trøtt og lei, så vi snakkes sometiime.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gleder meg og :)) <3