27.03.2009

"Hva er det du driver med, din gale nisse?"

Etter mye om og men og stress og fart kom jeg meg fram til Ellingsrud, der Vivian bor. Eller egentlig ikke, men det var i alle fall der jeg ble hentet. Man skulle tro en som tar t-banen flere ganger i uken klarte å komme seg på riktig bane, men tror dere jeg klarte det? Nei. Med reisebur og en tung bag på skulderen satte jeg fart mot Bergkrystallen, det vil si litt ganske feil sted. Jeg oppdaget min lille glipp i tide og kom meg av.

Noen som har merket en slight change of weather? Det SNØR. Igjen. I fuckings gjen. Hva er galt med verden? Global nedkjøling er on its way! Jeg vet virkelig ikke hvorfor jeg syns synd på meg selv (bortsett fra denne bedritne uka) eller hva jeg gjør oppe på denne tiden. Jeg har full timeplan i morgen, tror jeg. Så nyt (hah) snøen mens dere kan, før den på vidunderfullt vis regner bort og blir til vår. Woho!

1 kommentar:

Martine sa...

Eline, du Eline! <3 Jeg skulle likt å se deg kjøre feil med t-banen :D