23.03.2009

I can't tell you that I've had enough..

Litt slapp blogging lately, men det får så være. Den tiden som har gått kan jeg sørgelig nok ikke gjøre noe med. Når jeg tenker over det har jeg faktisk ikke blogget siden fredag, skrekk og gru. Det var rett og slett skikkelig dårlig stemning rundt meg i helgen, bortsett fra på den lille shoppingrunden jeg hadde på lørdag. Jeg kjøpte meg nye solbriller (og Gud som jeg elsker dem!), ny topp, øredobber og en lilla silkemorgenkåpe. Det virket som år og dag siden sist jeg var på shopping og dessuten var jeg skikkelig nedfor, så jeg trengte det virkelig. Jeg skal prøve å huske å legge ut bilder, men dere kjenner meg.. det kan ta litt tid.

Da jeg våknet i morges var jeg helt i ørska, men Energy er så amazingly kule at de spiller The All-American Rejects på full guffe i morgentåken, og Eline våknet særdeles fortere enn normalt i dag. Takk for at radioen finnes sier nå jeg! Jeg hater nemlig mandager. Har jeg forstått det rett, er jeg ikke alene? Men poenget er, hadde ikke mandager vært skoledager, hadde vi jo hatet tirsdager i stedenfor..! Det er en eneste ond sirkel skal jeg si dere.

Det var skrekkelig deilig med en ekstra time etter skolen i dag, i fransk av alle ting. Ojea. Hva ville livet vært uten fransk? Pretty much the same, ettersom jeg aldri gjør et fnugg fransklekser.
Altså. I dag var jeg også litt.. hva skal man kalle det.. utafor, så jeg gikk meg en tur når jeg kom hjem. Med ingen ringere enn iPoden selvsagt. Man blir så smått avhengig av å gå på tur med sine egne tanker. Typisk nok klarnet det nada i hodet mitt, men deilig var det likevel, om ikke akkurat for hodet. Ha en smashing mandag folkens!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg hater også fransk :P

Eline sa...

...logisk.