11.03.2009

Tell me where you are

Vikar, musikaløving og en rar konsert. Dette kan jeg like. Grei dag egentlig, og nå skal jeg spise boller, lese og kanskje gjøre litt lekser, før jeg hopper i dusjen så jeg er ferdig før Gossip Girl.
Forresten har det vært utrolig deilig vær i dag. Solen titter frem og smelter den forbannede snøen. Endelig er det vår! ♥ Og bare.. fire vidunderfulle uker til den vidunderfulle påskeferien! Woooho! Mamma prøver så hardt hun kan å dra meg med på Røros. RØROS. Det skjer ikke, altså. På en million år. Jeg drar ikke til ødeland for å være på en hytte med mor og tante i over en uke..!? Hvor dum kan man bli?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tro meg. Vår hytte er verre enn deres. Ikke mobilsignal, ikke do, ikke vask, ikke dusj, (henter vann fra elven), ikke eget soverom, ikke tv, ingen folk. Ja, its terrifying, frightening, intimidating!

Cecilie sa...

Ja, det er faktisk ikke så lenge til påskeferie nå! :D Gleder meg!

Karoline sa...

Røros er sikkert kos<3