10.03.2009

Jai ikke vite va jai jåre oten dai <3

Charterfeber. Haha. That's all I can say. Tvillingene hadde tjent masse penger på sexy bilvask, og klarte å legge igjen pengene på et biltak som forsvant i horisonten på sine fire hjul. Idioter, unnskyld meg. Det er underholdende til tusen, så det får vel gå da.

Bedre dag enn i går, det skal sies. Rett før engelskfremføringen fant jeg ut at jeg hadde en stor feil i powerpointen, så nå må jeg grue meg i en hel uke. Sigh. Og så har jeg så gruselig mye annet jeg skal ha gjort også, så nå blir det jo nesten ikke tid til noen verdens ting føler jeg. Tror jeg trenger ferie. Selv om det er leenge til. Og om dere bryr dere, er tastaturet mitt seigt. Igjen. Søren altså.
Jeg hjalp nettopp Jorunn med et problem og en mer eller mindre krise. Overskriften er quote fra henne

Angående det K&H-prosjektet, så har Oda kommet med et nok så brilliant forslag. Jeg liker musikk. Jeg liker å ta bilder. Hvorfor ikke da finne en flott sang og ta bilder til den, riight?! Hva syns dere om den?

1 kommentar:

Anonym sa...

Oda er smartere enn hun ser ut til hun.... :D