30.03.2009

Søta in tha house lissåm

Gårsdagen ble viet til skole, nyting av solen, litt skole og enda mer skole. Det eneste jeg fikk ut av dagen var at Elvis Presley var lastebilsjåfør. Det sier jo litt. Men jeg skrev (eller prøvde å skrive) litt på norskoppgaven. Jeg har fryktelig mye å gjøre denne uka. Bleh.
Etter enda en skrekkelig morsom fransktime etter skoletid skal jeg nå spise pannekaker. Så fort jeg får lagd noen, that is. Jeg holder på å steke kanelpannekaker med en funky svai på tuppen i skrivende minutt! Og de blir tykke. Veldig tykke. De kan misforstås å være sveler.

Vel, da var de klare til å spises, og jeg skal nyte dem med måte kjære lesere. Forresten må jeg vel spise i kjelleren foran TV'n som faktisk har kanaler. Goodbye måte. Senere i dag eller i løpet av uka skal jeg legge ut bilder av de nye tingene jeg kjøpte for en halv evighet siden, og bilder fra min lille visitt hos Vivian. Gled dere!

















Hva skal dere i dag? :-)

3 kommentarer:

Martine sa...

Så flink du er til å lage pannekaker, Eline :D <3
Ikke glem de fantastiske, utrolige kule solbrillene da :D

Camilla Didriksen sa...

I dag skal jeg slappe av ;)

Mari sa...

De så goodee ut! Sende noen over hit til lille syke meg? :D Skal egentlig ingenting spesielt, sier seg jo selv her jeg drukner i min egen kaldsvette pgr av feberen. No kidding. :-P