28.03.2009

Just so you know it, I'm letting go

I kveld i tidsrommet 20:30 og i en time er det Earth Hour. Slå av lysene i en time, og gjør deres for miløet! Det er koselig også, å sitte her i mørket. Hele nabolaget er mørkelagt, og det er litt morsomt at folk faktisk blir med på sånne fellestiltak.
Nå slapper jeg av etter en lang gåtur hjem med bag og bur. Dessuten er jeg støl på svært merkelige steder etter en natt på luftmadrass. Pussig.

Har dere skrudd av lysene? Hvordan har dagen deres vært?

Jeg og Vivian hadde det meget gøy. Klart det var noen som stirret rart på oss når vi løp over veien med blånisseluer på, men så lenge vi hadde det gøy kunne de stirre alt de ville! Vi så på en dårlig film og spiste oss gode og feite på snacks. I tre-tiden sa kroppen til Vivian stopp, og så la vi oss. Jeg sier takk for nå, og så snakkes vi!

2 kommentarer:

Jodunn sa...

Elineeeeee

Jeg og Fdida har danset. Det gikk ikke bra.

Jeg har ryddet rommet. Det gikk heller ikke bra.

Jeg har lært meg en sang på gitar. Det gikk faktisk heller ikke bra.

Jeg hadde tenkt til å slukke lyset. Det gikk heller ikke bra, så nå har jeg sittet i mørket i to timer for å ta igjen det tapte.

Ye-ah.

Camilla Didriksen sa...

Dagen min i går var topp, og ja, vi husket lysene ;) Hihi