30.03.2009

Let's waste time chasing cars

En slags bølge av døsighet slo meg plutselig. Så fikk jeg hosteanfall, noe om i seg selv er fortryllende. Nå ligger jeg godt parkert i senga med bøker, hefter og data. Mamma har vært så søt og kjøpe den filmen jeg trengte til norskoppgaven, og sette igjen et eggeglass med hostesaft i på rommet mitt. Nå lukter det sykdom.

I morges sto jeg opp klokken seks. Jeg følte meg helt fantastisk ekkel og skitten, samtidig som jeg hostet til øynene nesten rant ut av hodet mitt. Jeg tok sjansen på å legge meg igjen, og akkurat da jeg var på vei inn i dyp søvn, ringte vekkerklokkemobilthingen. Sint - sintere - meg. Er nok derfor jeg føler meg som en sakkosekk akkurat for øyeblikket, her jeg ligger. I går var de strålende vær ute, så strålende at jeg faktisk måtte komme meg ut. Det er muligens ikke tingen det heller, når man jobber på spreng for å bli frisk igjen?

I hvertfall, jeg vurderer å stå over dagens episode av Paradise Hotel. Snufs. Jeg orker bare ikke å bevege meg ned i kjelleren at the moment. Forresten ser jeg frem til RLE-prøve og engelskfremføring i morgen :D Næt.

Ingen kommentarer: