31.03.2009

Jeg er en liten engelsk dame. For real!

Interessant start på dagen. Jeg sto (som vanlig) og ventet på resten av jentene jeg vanligvis tar følge med, og etter hvert kommer et par av dem. Vi bestemmer oss for å begynne å gå, men blir tatt igjen og er dermed fire. Vi innser at vi har litt dårlig tid og småkrangler litt et par hundre meter før en buss plutselig stopper opp og tuter på oss. Ikke vet vi hvorfor han tuter på fotgjengere, og ikke vet vi hvorfor han stopper mellom to holdeplasser. Han åpner dørene og viser tegn til at vi bare kan sitte på. Ganske forfjamsede hopper vi ombord og blir kjørt gratis til skolen! Herlig med sånne mennesker altså ♥ Godt det bor noe fint i NOEN nordmenn!
På skolen hadde jeg både engelskfremføring og prøve å glede meg til, jeg. Prøven gikk ganske bra til en forandring, og engelsken gikk mer enn bedre enn best! Læreren var strålende fornøyd med mitt perfekte språk og vel så det. Jeg hørtes visstnok ut som en ordentlig liten engelsk dame! WOOO. Gledeshopp.

Jeg har akkurat kommet hjem fra konferansetime. Det går ikke sånn glinsende bra i alle fag, spesielt ikke matte. Jeg har sunket så til de grader. Men i resten står det bra til, eller så bra man kan forvente av en som ikke gjør stor mye lekser.. Fnis.
Ellers savner jeg våren og sommeren og håper de er på vei til meg! Hva er vel påskefjellet uten sol?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Påskefjellet uten sol er akkurat som et påskefjell med sol. Bortsett fra at sola ikke er der.

Anonym sa...

Jai vil se blider av nye ting!!! Do lovet :DD

Vivian sa...

Kreds til meg for flott påskebilde? (h)