09.03.2009

I close my eyes and the flashback starts

Jeg har hittil hatt en tildels dårlig dag. Bedre blir den neppe av at jeg må øve til engelskfremføring i morgen. For å si det sånn, er ikke det å få en våt kladd med snø i hodet måten å starte en mandag på. Kladder med snø faller ned både her og der, og i dag var jeg så heldig at hele fem av dem traff meg i hodet. Døren vår skjærer på en måte i snøen som henger og slenger ned fra taket, og hver gang jeg skal noe sted, glemmer jeg det. Ergo, snøkladd i hodet. Dessuten virker ikke den ene øreproppen min, og jeg har brukt den én gang. Som om ikke det var nok, er det hull i gummistøvlene mine! Det lekker slaps og snø og jeg fryser på føttene. Grr.

Det finnes ingenting som ikke kan kureres av sukker, og nå har jeg levt grenseløst usunt på sukker og fett i lang tid. Æsj. Æsj æsj æsj. Jeg må se å komme meg ut og legge sukkerforbruket til helgene. Noe som av en eller annen grunn får meg til å tenke på sommer. Hmm.. det var da pussig.
Hvertfall, da har jeg enda en tin gjeg må si. Jeg gleder meg så inmari til jeg er ferdig med eksamen og skole og denslags. Da kan jeg kose meg glugg i hjel - helt til 10. juli. Det er dommedag.


8 kommentarer:

Anonym sa...

Awwww!

Do få ha bedre dag i mårra =) (Y)

Å jai ha rævva dag åsså. Så vi vare to. Å jai ikke glede mai til 10 joli. Så vi vare to til.

Eline sa...

Nå vi plotsli vare mange =O Å vi ha tshortevarksted åsså se på den film.

Jai kåmer til å ringe dai den 10. joli.. det var dom dag (N)

Anonym sa...

jeg ligger til sengs, influensa, kjeder meg, leser blogger om alt og ingenting. Din var fin! Jeg har også en hullete støvlel, den høyre, derfor er jeg syk. Til sammen har vi kanskje et brukbart par.Det er en trøst

ElinBS

Eline sa...

Takk for koselig kommenter! Så fint å høre at det finnes flere med hull i støvlene! Jeg begynner å bli syk jeg også..

God bedring! :-)

Anonym sa...

Takk, takk. Kjøp nye støvler, så blir du ikke syk. Eller kankje ikke, det er så mye rart du kan gjøre med puter i ryggen og en PC i fanget som du ellers ikke har tid til. Du kan skrive flere fine innlegg. Drikke te. Min venstre støvel er ellers ledig. Den er en hvit, ensom vikingstøvel.

ElinBS

Eline sa...

Mine er dessverre ad undas just nu.. Det var hull både her og der. Å være syk, ja. Da blir det nok en god del blogging :-) Og nettbutikker og dvd'er om hverandre. Hve med nettshopping for støvler kanskje! Det var en idé.

Anonym sa...

DVD på nett, ja. Ikke sko og støvler. Støvler må først og fremst passe. Jeg er ikke så sikker på om jeg liker støvler. De er nesten bare praktiske. De gamle var ikke in, bare praktikse, enkle, fornuftige. Jeg bretta dem ned når det ikke var høyvann.

Elin BS (i litt bedre humør)

Eline sa...

Det gjorde jeg også med mine viking-støvler. Til jeg fikk et par høye. Som nu er døde. Triste greier, det der..