06.03.2009

I found a way to let you in

Mai åransH spun is ded ænd gånn. Vi kommer tilbake til den der. Jeg har merkelig nok hatt en utrolig lang dag, men i dag var det ikke sånn "død over lang dag"-feeling. Skolen var grei for en gangs skyld. Jeg spurte en av K&H-lærerne mine om tips til tema i oppgaven. Jeg fikk en lang tale om bildeoppbygning, båter og gamledager. Det var jo.. akkurat hva jeg trengte.. liksom.

Etter gymmen trodde jeg til min fortvilelse at jeg hadde mistet nøklene mine, og siden jeg må svømme i et hav av snø for å finne en eventuell ekstranøkkel, var jeg ikke akkurat happy for det. Jeg tvang Mikkel til å bli med meg tilbake på skolen etter engelsken for å lete. Vi fant naturligvis ingenting. I ren frustrasjon tømte jeg bagen min og oppdaget en ekstra lomme jeg ikke hadde sett i. No surprise, nøklene mine lå der. Skinnende og blanke, og glade over å se dagslys igjen. Jeg følte meg igrunnen rimelig teit. I tillegg tvang jeg stakkars Mikkel til å gå med meg i stedet for å ta bussen. Jeg er slem, jeg.

Hjemme. Jeg bestemmer meg for at jeg vil dra ned i byen og ta "noen" bilder, og Jorunn blir med, woooo. Vi dro vel i.. hmm.. halv sju-tiden. Vi spiste Freias påskeegg, men tragisk nok mistet både jeg og Jorunn den lille oransje skjeen vår i bakken. Da kan man ikke spise av den. Og vi kom hjem.. halv elleve. Jau. Jeg tok over hundre bilder av alt og ingenting (mest ingenting). Jeg er så kul at jeg ikke gidder og legge dem ut, for nå skal jeg lage meg middag og finne frem kosebukser. Og ommøblere litt, haha. God kveld til alle sammen! :-)

Ingen kommentarer: