05.03.2009

I love you too much, it shows, all my emotions go out of control

Ja, ikkesant. Jeg slettet det forrige innlegget fordi det var så.. kort. Det sto liksom ingen verdens ting, og da ble Anna særdeles skuffet over meg, så NÅ blogger jeg til din ære brushan! Ojea. Hmm, jeg har ikke så skrekkelig mye å si bortsett fra at jeg hater skolen. Hater. Intenst.

Jorunn har bursdag i dag! Gratulerer shæmpemasse med dagen Joduuunnn!! Unnskyld at jeg sovnet i natt og glemte å sende deg melding ett over tolv. Jeg var trøtt..?
Jeg skremte i hvertfall livet av henne i dag da, så en liten overraskelse ble det jo. Det var ikke helt planlagt, men jeg fikk øye på lua hennes i andre enden av gangen og måkte meg frem i full fart mellom alle menneskene. Så gav jeg fra meg et lite hyl og hoppet på henne, haha. Det kan umulig ha sett så veldig smart ut.

Jeg har prestert å skrive mer enn jeg gjorde i det opprinnelige innlegget mitt. Wahey! Mamma skal faktisk reise bort igjen i morgen, til min glede og nytelse. Jeg digger å være alene. Trés much. Sørgelig nok må jeg gjøre lekser mesteparten av helgen. Det blir jo artig. Norskoppgave om en teit bok som egentlig er fin, og om filmatiseringen av boka. K&H-oppgave som går nowhere. Gymoppgave..(!). Mattelekser. Engelskfremføring.
Det blir en heidundranes festlig helg skal jeg si dere!

5 kommentarer:

Anonym sa...

WOHO, et innlegg som er langt nok til å oppholde min tid så lenge at jeg slipper å tenke på en ufyselig engelskoppgave i ca. fem minutter :D :D

Eline sa...

That's what I do! Fordi jeg ikke har noe bedre å ta meg til. Og i hvertfall ikke lekser! :DD

Anonym sa...

That's really good bruur :DD

Anonym sa...

Woooo jai vare gla do ikke vekke mai ett åver tåll.

Da jai sove.

Anonym sa...

Fin layout:D