08.03.2009

Taxitime med Karlsson på taket

For å være helt ærlig gadd jeg ikke å blogge i går. Og en ting til - nå er jeg lei av snø. Effings lei. Det er mars, det er god damn vår!! Eller det burde vært det. Det kunne like så godt vært desember. Men det er mars. Og snøen laver ned. Det er no kidding 327684923 meter med snø utenfor. Jeg tror jeg blir nødt til å svømme bort til Anna etterpå..

Var i bursdag hos Jorunn i går kveld, og hadde med verdens største bursdagkort. Det så nok dumt ut på t-banen, men det ble veldig fint. Syns jeg i hvertfall.
Vi spiste og danset og tok bilder og sånn, og så sang vi Singstar i fire timer. Jeg er fortsatt hes, jeg. Selv om mamma ikke er hjemme, hadde jeg lovet å komme hjem før tolv, og å ringe før jeg dro. Hmm.. Jeg ringte kvart på tolv for å si at jeg dro, no jeg naturligvis ikke hadde planer om. Tre kvarter senere gikk vi derfra og jeg måtte ringe for å si at jeg var hjemme. Jeg fant ut at det var bedre å si at vi ventet på noen foreldre, i og med at taxier kjørte forbi i hytt og pine.
Jeg kom meg hjem i ett-tiden, så alt i alt -- en veldig flott kveld!

I dag skal jeg for det meste slappe av og holde på med rydding og skole. Av en merkelig grunn er jeg støl. Jeg tipper det er fordi jeg lo så fælt i går. Så snakkes vi!

Jeg hater snø.

Ingen kommentarer: