19.03.2009

Everyone knows that's how you get famous

Endelig er det vår! Vet ikke helt hvem jeg skal takke for det, men jeg føler det blir litt feil å takke Gud i og med at jeg forbannet han for all den snøen. Den som fikset på årstiden så den ble som den skulle, tusen takk skal du ha. Nå må jeg på utkikk etter penger og etter hvert en ny lettere vårjakke. Me loves spring! ♥

De siste dagene har jeg tilbragt med Secret Life of the American Teenager, en serie anbefalt av min kusine som jeg begynte å se på i fjor sommer. Den er (dessverre for meg) avhengighetsskapende og dessuten veldig up to date. Anbefales!

Jeg avslutter nå. Tenkte bare at noen kanskje interesserte seg for det faktum at jeg er i live og at jeg har en drøss med skolearbeid å se frem til. Vær derfor klar over at jeg tar mer eller mindre pause fra bloggingen, bare sånn litt. Som om jeg klarer det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nå vil jeg se på det! :D men hvilken kanal/internettside går den på? :)

Eline sa...

Min beste venn såklart! :)www.surfthechannel.com > Channels > Television > S