18.03.2009

Hvorfor begynte jeg med blogging?

Hvis noen skulle lure på hvorfor jeg egentlig begynte med blogging, får de svaret nå. Jeg vet ikke svaret helt selv engang, men jeg skal gjøre mitt beste for å forklare.

For drøyt er halvt år siden visste jeg knapt hva blogging var, og den første bloggen jeg leste var Tinas. Det virket litt morsomt å skrive om akkurat det man ville, og Tina fulgte flere blogger som jeg også måtte sjekke ut. Jeg ble sittende å lese og lekte litt med tanken om min egen blogg hvor jeg kunne poste akkurat det jeg følte for.. Jeg har alltid hatt litt for mye fritid, og alltid en hel del med tanker som suser igjennom hodet mitt.
Derfor hoppet jeg i det, og opprettet denne bloggen. I starten var jeg ikke særlig flink, men nå går det fremover med noen faste lesere og koselige kommentarer. Jeg får høre at jeg skriver bra, at jeg er morsom, og at det jeg skriver faktisk er interessant for noen! Da er det vel ikke annet å gjøre enn to keep up the good work? Takk til alle dere fantastiske mennesker som leser bloggen min! ♥

Er det noe dere savner her inne? En annen header, andre farger, flere musikkinnlegg eller andre ting? Rop ut, og dere skal bli hørt!









Jeg vet jo egentlig det da.. Lykke til hos tannlegen, Anna! H to the A to the D to the E.

3 kommentarer:

Anonym sa...

likte ideen bak innlegget ditt:)

headeren kunne du gjort bedre ved å bare lysna litt på fargene, i den vanlige microsoft office picture manager;)

Anonym sa...

Haha, I'm a genius:D

Anonym sa...

Blogging er en finfin ting (h)