17.03.2009

Music starts playing like the end of a sad movie

Usj, det kiler i ørene hver gang jeg svelger. I løpet av denne dagen med hvile, soving og vitaminer har jeg prestert å bli ti ganger verre enn jeg var da jeg våknet. Nå er jeg rett og slett død, bokstavlig talt. Og som sagt, jeg har en underlig kiling i ørene. Det var da svært irriterende. Dagen har bestått av samtaler om kjøttkaker, kaffe og livet som pølse. Jeg er så grusomt sliten etter min lille gåtur på tjue minutter, noe som sier ganske så mye om hvor syk jeg egentlig er. Jeg forguder å gå alene i mørket på tur med iPoden min! Da er det faktisk ganske synd når jeg må hjem fordi jeg får blackouts bare av å gå 500 meter..

Jeg er sliten, men jeg får ikke sove. En meget frustrerende situasjon i seg selv. Jeg tenkte å la Frustrerte Fruer holde meg våken enn så lenge, men det tar jo slutt en gang det og.. Da blir det iPoden som blir min redning, for egentlig er jeg dritt lei PC. For de som skulle være våkne, feel free to text me. Slik som et par gjorde i går. Thanks so much ♥ ♥
Nei, nå er det nok meningsløs blogging. Det er jo ikke godt for noe. Til vanlig er jeg huuuge fan av meningsløshet, men.. nå går det utover dere. Det kan vi ikke ha noe av :)

1 kommentar:

Anonym sa...

offa, hørtes ikke som du har det helt greit, kjære deg