19.02.2009

You just walked out of one of my dreams

Ohmigud, filmen i går var utrolig fin! Og trist! Til vanlig er jeg veldig ufølsom når det kommer til filmer, men jeg gråt et par tårer.. Tror kanskje jeg må se den igjen.
Jeg har enda ikke klart å spise frokost, og til min store skrekk snør det. Fortsatt! Snø er vel og bra når jeg kan sitte inne å se på film og drikke kakao, men ikke når jeg må ut. Urk.

Ellers har jeg ikke en eneste plan. Tenk det. Jeg skal søke litt sommerjobber og som vanlig surre hjemme uten et fnugg fornuftig å ta meg til. Det er det som er så flott med ferie! Man kan sløve hele dagen uten å være syk, mehehe..


Vel vel, nå skal jeg hoppe ut av pysj og inn i noen klær og så sminke meg. Bilde kommer etter at jeg har vært hos frisøren og stripet håret! :)

Ingen kommentarer: