19.02.2009

The two musketeers

Håret føles helt nytt etter hver time hos frisøren og i dag ser det også ekstra nytt ut. Jeg må si jeg stortrives med lysere lokker og en godt massert hodebunn! Jeg skulle også ha en stuss, men hun tok av alt som var slitt.. og det var visst ganske mye det. Fnis.
Så nå har jeg tildels kortere hår, og det er veldig uvant må jeg få tilføye. Men så lenge det ser bra ut kan man vel ikke klage kan man det da? :)

















Note: Prøv å overse akkurat hvordan jeg ser ut og smiler. Fokuser på håret dere, haha.

Snakket akkurat litt med gutten min, og han klarer alltid å få meg i godt humør han ♥ Til og med når det er lenge siden sist og jeg savner ham som bare det. Han er så flink at han skal gjøre lekser i disse dager, men jeg skal nok prøve å få lurt han en tur opp til meg. Mwuhaha.
I helgen skal mamma til Moss eller noe sånt, og da blir det full avslapping med film, baking, kakao og det som hører med! Jeg gleder meg. Blir aldri helt avslappet med en mamma som følger meg hakk i hæl og ber meg om å rydde her og der. Da er det bra (?) man har lekser! Ikke bra i den betydningen, men da får man gjort litt nytte for seg ikke sant. Så blir mamma glad, og jeg kan gå tilbake til latmannslivet mitt uten dårlig samvittighet. Så det så!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det var:) jeg striper det på mandag jeg;P ha en fin ferie!

Anonym sa...

Eline, det var dritfint!!!!!!! :D Ser jo nesten ut som at du har farget det, ble utrolig lyst og fint! :)

Mari Erdal sa...

Og vet du hva? Nå har jeg prøvd å lage meg blogg og! :D haha, får se hvordan det går etterhvert da, meen :-P

Anonym sa...

Og siden adressen så fint IKKE kom opp, så er den: fashionx3.blogg.no, bare sånn hviis du vil innom den :)

Camilla Didriksen sa...

Så pene bilder av deg :)

Anonym sa...

pen du er:)

Anonym sa...

pen du er:)

Eline sa...

Tusen takk til alle sammen :-D

Tina sa...

Så fint det ble, Eline. ;)