18.02.2009

Promise I'll be kind

Jeg elsker å våkne uten å vite at jeg må forte meg fordi jeg skal ett eller annet. Da kan jeg ligge å dra meg i flere timer uten at noe forstyrrer meg. Ferie er herlige greier. Så langt har jeg spist frokost, skrevet et brev til Forsvarsdepartementet (huh?), og sendt en mail til mamma. Hun har vært så søt å bestille tannlegetime og frisørtime til meg. Jeg tør nemlig ikke gjøre det selv. Fnis.

Senere i dag skal vi se The Curious Case of Benjamin Button og så en tur på IKEA og Maxbo. Det er visst snakk om ny ytterdør, nye ting til bad og soverom og hva vet jeg..? Det blir fint å komme seg litt ut etter å ha surret hjemme hele dagen i hvertfall. Frisørtimen er i morgen. Mamma bestilte klipp og striper, og jeg gleder meg så utrolig til å få litt lysere hår på vinterstid! :-)
Jeg skal få gjort noen lekser også, litt norsk og naturfag tenker jeg. Det skader vel ikke, skulle jeg være så uheldig å komme opp i en av de fagene på onsdag. Æsj, nå fikk jeg sånn ekkel følelse i magen. Jeg gruer meg veldigveldig til prøvemuntlig.. og enda mer til the real thing såklart. Wahey!

1 kommentar:

Kristine sa...

slike dager er herligee <3
den benjamin button filmen vil jeg også seee!