23.02.2009

You don't know why, but you're dying to try

Njaa, jeg har både mye og lite jeg skulle ha sagt akkurat i dag. Jeg tror jeg har kommet inn i en dårlig bloggperiode. Det går utover dere, men jeg er snart tilbake igjen! Jeg har egentlig bare hatt en trøstesløs og slitsom dag, så jeg tar heller en utfordring jeg fikk av Mari! :) http://www.fashionx3.blogg.no
Det går altså ut på ting som begynner på forbokstaven min, og akkurat nu er E verdens dummeste bokstav..

1. Hva er navnet ditt: Eline
2. Ord på fire bokstaver: Eske
3. Guttenavn: Elias
4. Jentenavn: Elena
5. Et yrke: Eiendomsmegler
6. Farge: ...finnes det en?!...
7. Noe du har på deg: Elastiske sokker (hvilke sokker er ikke det?)
8. Mat: Elgbiff!
9. Noe på badet: ELLE
10. Et sted: Estland
11. Grunn til å komme for seint: Eeeelsker å sove
12. Noe du roper: ELSK MEG!
13. Filmtittel: Evig din
14. Noe du kan drikke: Earl Grey (te)
15. En musikkgruppe: Erik og Kriss fo' shizzle
16. Et dyr: Elefant ♥ ♥ ♥
17. Gatenavn: Eventyrveien
18. Bilmerke: Excalibur
19. Sangtittel: Eyelash Wishes
20. Et verb: Elske

Jeg utfordrer alle som gidder! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, duu da :-P Den er fra ellos, og den er på salg nå, bare 249 kroner :D