22.02.2009

Happy fastelaven, blabla

Jeg vet ikke hvorfor, men hver gang mamma drar bort i helger eller ferier, ender jeg opp med å liksom.. aldri legge meg.. liksom. Det eneste jeg har drukket er melk og cola. Ikke samtidig eller blandet, naturligvis. Nok en gang overrasker jeg, og denne gangen har jeg bakt boller! Utrolig hvor produktiv man blir når man er alene hjemme, kjeder seg og er i ekstremt dårlig humør. Jeg skal unngå å sippe ned hele innlegget, men la meg bare få si at jeg er veldig down i dag. Veldig. Boller, on the other hand, hjelper en hel del og får meg til å glemme mitt sørgelige jeg. Og så, dum som jeg er, ser jeg ut vinduet. Det er 64710581 meter snø ute. Snø er oppskrytt. Hilsen Jorunn. Forresten burde en viss somebody finne mobilen sin snart :)

Tilbake til bollene. Første heving gikk rett til helvete, men de ble superbiggah etter heving nummer to! Luftige og fine fastelavensboller som i morgen skal nytes med melis og krem. Hah!
Bare synd at den første søndagen på en stund som ser ut til å bli fin skal ødelegges av rydding, rydding og rydding. Og lekser. Huff. Jeg vil ikke våkne i morgen. Og der var vi bort fra temaet boller. Igjen. Jeg sitter alene i mørket og ser på film. Jeg må skru den av og komme meg i seg. Gaaad.


























Altså, den ene bollen var så liten og puslete, så han fikk likegodt navnet Henrik. Ikke spør. It's the sugar talking. Gode ble de om ikke fine! ♥ ♥

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er trøtt.

Shempetrøtt.

Anonym sa...

Og nå er jeg trøttere.Bare sånn hvis du lurte, liksom.

Anonym sa...

fastelavensboller <3

Anonym sa...

Hmm,, vi får se.. Kanskje hvis jeg er i et utrolig gi-alt-til-alle-mood såå, men ellers.. nææt! :-P Neida :D <3