24.02.2009

Big day tomorrow

Wow, innlegg nummer hundre. Har jeg lite å gjøre eller hva?! Joda, men dette innlegget skal faktisk feiries med så mye som at jeg lar blogging og msn være helt frem til jeg kommer hjem fra prøvemuntlig på fredag. Until then.. jeg vet ikke. I morgen skal vi samles i aulaen for å vite hva vi kommer opp i. Jeg er død om jeg kommer opp i fransk eller matte. Så død at jeg da faktisk vurderer å ikke møte opp. Da går jeg naken ute i snøen helt til jeg blir syk, og BAM! jeg kan være hjemme. Hah. For en god plan.

Ønsk meg lykke til! Jeg skal nekte meg selv å blogge eller sitte på msn helt til jeg er ferdig med selve fremføringen. Og her snakker vi 6'er altså.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: herregud, OFCOURSE glæder jeg meg liksom.. Haha, ahr akkurat samme som deg: hvis jeg kommer opp i spansk eller matte er jeg død :-P Uff, vi får se, vi får se :S

Anonym sa...

Åå, stakkar deg og da egentlig..! :( den som bare hadde kommet opp i engelsk!! :D men neidaa, mattebøker, HER ER JEG!! :D