20.02.2009

Welcome to my inglirs diary.

ÅbÅi! Nystripet hår gjør jammen susen for kommentarfeltet! Hipp hurra for ny rekord, fnis. Takk til alle dere søte som har sagt pene ting om det vidunderfulle håret mitt. Jeg er ikke selvdigger. Helt sant.

Jau. Jeg har viet en god del av dagen til å rydde i gammelt skrot. Esker som ligger langt innunder senga og i hyller. Esker overalt rett og slett! Rommet er et totalvrak med esker, søpleposer, klær og sengetøy strødd utover hele. Det er gøy å rydde. Der sa jeg det. Jeg har funnet frem i gamle bilder og dagbøker og jeg må si jeg har fått meg en god latter. Jeg har blandt annet funnet en gammel handlepose, sandpapir, falske øyenvipper og en veldig rosa leppestift som aldri i mitt liv får se dagens lys. Fant også starten på noe som helt sikkert kunne blitt en lovende dagbok..

"Welcome to my inglirs diary. I hav winter holyday. I cleaning my room now."

Det som fascinerer meg er at jeg klarte å skrive diary riktig, men ikke noen av de andre ordene. det er vel og bra til tredjeklassing å være, men nå ble jeg bare flau. Hvis engelsklæreren min på vg2 hadde sett denne hadde hun ledd så hun tissa på seg. No kidding.
Jo, jeg fant altså meget med rare saker og ting, inkludert et kort fra min kjære tante. Hun refererer til en Emelina Pollyanne Lollipop, og i og med at hun nevner kaninene mine regner jeg med at det er meg. Derav det nok så snodige bloggnavnet. Cracks me up :) Det er mitt nye bloggnavn, so get used to it!

Det ble skrekkelig mye skrot ut av denne ryddeaksjonen. (Som btw ikke er ferdig ennå, men det kommer til å ta en stund. Hvem tror jeg at jeg lurer?) Rommet mitt kommer aldri til å bli helt ryddig, så dette var visst en dårlig plan. Hmf.
Nu skal jeg spise druer og skue utover mitt rotepalass. I morgen er det på'n igjen, ettersom kjæresten ikke lar høre fra seg og derfor er umulig å planlegge noe med i morgen. Knudrete setning, beklaaager. Jeg skal forresten lage ny header også, med nytt navn og nye mål som passer til min html-forkludring. Ha en fin kveld! :)
















Aww, you know you love me!
xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, haha. cornflakes med jordbær syltetøy og banan!:-D nå veit jeg hva jeg skal ha til frokost imorgen, tehe ^^^
www.kathi.blogg.no