26.02.2009

Surprise surprise! Look who's back in buisness

Klarte jeg å holde meg unna? Nei. Er jeg spent på morgendagen? JA! Jeg kom faktisk opp i samfunnsfag, noe som i og for seg var veldig beroligende. Temaet mitt er "fattig og rik" og jeg skal ta for meg årsakene til de store forskjellene mellom i-land og u-land, samt sammenlikne et i-land med et u-land. Ganske spennende faktisk. Nå har jeg jobbet, spist og sovet siden halv ti i går morges. Jeg er rimelig lei akkurat nå, men jeg må øve på fremføringen som foreløpig varer i litt under et kvarter! Impressive.

Jeg skulle ta meg fem minutters pause tidligere i dag, sånn halv tre-tiden, etter at jeg kom hjem fra veiledning på skolen. Jeg klarer selvfølgelig å sovne, og ligge der i en hel time. Jeg ble litt irritert, men det var både nødvendig og forfriskende!
Back to work! Ønsk meg lykke til i morgen!! :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

LYKKE TIL!