27.02.2009

I can't do everything, but I'd do anything for you

Mwuuhaaaaaha. Guess who's back.. guess hvem som fikk 5?! Halleluja! Jeg er overlykkelig, og det har jeg all grunn til å være, ellers skulle visst sensor kakke meg i hodet eller noe liknende. men altså, jeg er det. Jeg har flyttet til sofaen og her har jeg planer om å bli hele kvelden. Jeg har pakket bort alt som heter skole (særlig samfunnsfag) og gleder meg til å sove en natt i sammenhengende søvn. Det har jeg nemlig ikke gjort siden natt til tirsdag! Og det var grusomt altså. Jeg hadde de største posene under øynene i dag, og sammen med sliten og tørr hud så det virkelig ikke bra ut.

Altså, jeg har gått rundt med nerver i hele dag. Jeg har nesten ikke spist noen verdens ting, men Nina var ferdig tidlig og kom innom for å berolige meg. Vi tok noen... kremt.. herlige bilder av oss selv, så jeg legger ut et random utvalg av dem. Vi ser så grusomt smarte ut. Jeg er så fornøyd med meg selv akkurat nå at jeg kan nesten ikke tro det. Blondinens payback! Mamma får aldri i livet dratt meg med ut på ski nå altså. Jeg skal bare sitte her og digge meg selv. Hahaha. Neida, bare litt.

Anyways, hva skal folk i helgen? Jeg skal først og fremst sove, men jeg skal sikkert på ski og sikkert ditt og sikkert datt. Bake! den høres kjent ut, men men. Vi snakkes så fort jeg har funnet noe å skrive om! Nå må jeg ut å bade naken eller noe..

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, digger bildene og diggere dere! :D