17.02.2009

The sound of your voice can save my soul

Nydusjet, deilig og varm sitter jeg her med kun ni fungerende fingre. Det er så deilig å kunne sløve foran data og TV uten et fnugg av dårlig samvittighet! I morgen skal jeg ingen verdens ting, jeg tar dagen som den kommer når jeg står opp. Rett og slett. Håper på snøstorm, så jeg kan sitte inne og kose meg i varmen. Det kan jeg forsåvidt uansett i og med at det er vinter, men likevel er det ekstra koselig når det blåser og snør ute, er det ikke? Og når man i tillegg kan ligge i noens armkrok.. ♥ sukk, da er alt bare helt supert.

Altså, ingen planer what so ever i morgen. Lese blogger, blogge, surre rundt i huset hele dagen. Life is good! Det blir kjedelig i lengden, men det er da virkelig bedre enn skole :-)
Jeg skal avslutte innlegget siden jeg ikke har så mye mer "interessant" å skrive om! Enjoy your evening!

Ingen kommentarer: