16.02.2009

I go ooh ooh you go ah ah

Resten av dagen var på en måte dømt til å mislykkes. Obviously. Jeg hentet Mari på toget og vi prøvde å finne en veldig god unnskyldning for å ikke dra hjem til en sint mor. Vi bestemte oss for å prøve en ny Ben & Jerry's og denne gangen falt valget på Chunky Monkey, en bananis med sjokoladebananer og valnøttkjerner i. YUM!! ♥

Vel, vi kom oss hjem rett før mamma dro på møte, og Lille Grå bet seg fast i fingeren til Mari og hang der i omtrent tretti sekunder. Blodet fosset, og når vi endelig hadde alt under kontroll begynte jeg å blø neseblod. Såret jeg fikk da jeg kuttet meg i fingeren i dag har begynt å verke, så nå er alt bare supert altså :D Forresten var jeg litt i min egen verden, og da kan man si mye rart..

M: ..er du forelsket eller, Eline?
E: I hva da..?















Ingen kommentarer: