16.02.2009

Kiss me and I'll kiss you babe

First things first. Åherregud. The Killers kommer til Hove i år!! Jeg vil, skal, MÅ dit! Fikk nyheten av Emilie nå nettopp og nå må jeg tjene noen penger og spare som en gal, for jeg skaaal på Hove.

Så, det ble ikke no blogging i går, jeg hadde rett og slett ikke tid. Jeg sto opp til vanlig ferietid (mehehe) etter at både Nina og Mari hadde vekket meg fire ganger på morgenen. Takk til dere, morgenfugler. Jeg og Nina bestemte oss for å se på King Kong og etter at vi spiste middag hadde plutselig hele dagen blitt borte vekk, og vi måtte komme oss til kinoen. Vi var hjemme igjen litt over elleve og da bar det rett i seng for meg. Jeg var så sliten etter min lille løpetur hjem. Når jeg kom av t-banen fikk jeg en overraskende trang til å løpe hele veien hjem. Det er ikke så langt, men at jeg løper er et under i seg selv, haha.

I dag sto jeg opp ti, og overrasket meg selv med hvor våken jeg var. Jeg spiste litt, kledde på meg og dro til byen med Kaja for å låne noen bøker på biblioteket. Vi fant ingen, og gikk videre for å handle litt til Kajas K&H-prosjekt. Så kjøpte vi en cookie og dro hjem, enkelt og greit. Etterpå kommer Mari med toget, så jeg skal hente henne snart. Ha en fin dag! :)

2 kommentarer:

Mystic Girl sa...

Ha en fin dag du også!:)

Anonym sa...

Omg. Jeg har funnet ut at jeg skal mase på mamma og pappa 24/7 helt til de kjøper en billett til Hove for meg =)
Yay for oss arbeidsledige!


Og jeg har nettopp oppdaget noe særdeles mistenkelig på google <.< HMMMMMMMM