14.02.2009

Be mine

Første korte innleggstittelen på særdeles lenge. Hva passer bedre til Valentine's enn "be mine"? Ikke så veldig mye, etter min mening. I dag skal man vise en man er glad i at man er glad i dem, enten det er en søster, en kjæreste, en mor eller far, en bestemor, en venn eller hvem som helst egentlig..! Jeg er glad i veldig mange personer, så jeg tror ikke jeg satser på alle sammen. Det at jeg derimot ikke får sjansen til å snakke med kjæresten i dag syns jeg er litt synd. I stedet skal jeg nok se på film med noen venninner eller bare en, og så har jeg jo en date. Med to stykker. Ben og Jerry er i fryseren uansett hvor i verden jeg måtte befinne meg :)
















Anyways, spread the love today you guys! Jeg ønsker alle en fortryllende Valentine's, uansett hvem de tilbringer den med, eller om de tilbringer den alene! Love is the thing you know ♥

1 kommentar:

Camilla Didriksen sa...

Happy valentines day :) Fikk lyst på Ben&Jerrys nå, beste isen som finnes