31.01.2009

Fools in love

Are there any other kinds of lovers? Fools in love, is there any other kind of pain? Everything you do, everywhere you go now. Everything you touch, everything you feel. Everything you see, everything you know now. Everything you do, you do it for your baby love. Your baby love..

Huff, denne lørdagen har gått skrekkelig fort! I morgen skal jeg opp tidlig (grøss) for å tasse bortover til Kringsjåhallen og se på volleyballkamper. Hele dagen. Jeg skal ta med meg en heldig date, nemlig RLE-bøkene mine. Er det ikke herlig med prøve på en mandag? Eller prøver i det hele tatt?!
Og så alt dette tullet med videregående.. Herregud. Jeg blir gal snart. Gjør sånn! Gjør slik! Begynn her, begynn der! Jeg blir bare mer og mer forvirret jeg.. Og om en drøy uke er det tid for å søke. Jeg har mye tenking foran meg. Førstevalget på MK står mellom to kjempebra skoler, og er jeg heldig (sort of) kommer jeg bare inn på en av dem. Er jeg mindre heldig, kommer jeg inn på begge, og må velge selv. Verden er urettferdig. Jeg tulla ikke med skolereview altså, det kommer senere i kveld :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi skal ikke ha RLE-prøve på mandag, men torsdag 4. økt! Du var sikkert på ullern eller berg når vi fikk vite det ;P
-Kaja