31.01.2009

Come on, the day is ending and we are tired from walking over and under this town..

I dag har jeg oppdaget at shopping egentlig er en liten lykkepille i seg selv. Dagen startet litt grumsete og ekkel og trist, men shopping med mine beste venninner kan kurere selv den svarteste dag! Og bare sånn for å få det klart, me ♥ salg. Vi skal gifte oss. Jeg hadde 600 i lommeboka, og fikk to topper, øredobber og diverse andre saker og ting til en latterlig billig penge. På mandag skal jeg på støvlettjakt med mamma ♥














- Ferskenfarget topp - Bik Bok (199)
- Svart topp - Voice of Europe - (50)
- Øredobber og ring - Accesorize - (40)
- Garnier Soft - Vita (59)
- Brune strikker - H&M - (19,50)
- High knee strømper - H&M (69)




























Ellers ønsker jeg alle en smashing lørdagskveld! Nå skal jeg finne noe å spise, ettersom magen min skrumpes farlig mye inn akkurat nå. Dessuten må jeg, i følge bildene, vaske speilet på badet. haha :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Fiine ting:D <3


-Anna