01.02.2009

You're on the other side of the world to me

For første gang på kjempelenge var jeg våken tidlig på en søndag. Hallo, hva har skjedd med verden? Siden når sto jeg opp for å sitte på betong i fem-seks timer og se på volleyball?
Men gjør vel alt for dem man er glad i, i guess ♥ ♥
Jeg er har veldig lyst på Ben and Jerry's akkurat nu, men jeg gidder vel ikke dra ned i byen bare for det. Igjen, det er søndag.
Jeg er slappfisk altså. Good news er at jeg skal svømme og muligens begynne på basket, så da får jeg et liv!

Og egentlig har det ikke skjedd stort mer, nå skal jeg høre på musikk og lese litt og pludre på msn til Anna kommer klokka seks. Ikke se bort i fra at jeg blogger mer i dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

fdøken bodge, kor i hælvette e skulereviewsan?

Anonym sa...

Eline skal du begynne på basket hvor når hvem hva?

Eline sa...

Altså, ja. Jeg må gjøre noe med all den fritiden min vet du. Knut var litt i mot det (stemmer for volley) men vi får se :-D