31.01.2009

I'm a new soul

Når du våkner to minutter før vekkerklokken ringer, snur deg for å sove videre og deretter blir helt og fullstendig satt ut fordi den ringer vet du det blir en dårlig dag. Å våkne før vekkerklokken er mord. Alt blir svart i det jeg reiser meg opp, og jeg tusler inn på badet, hvor noen forøvrig har dimmet lyset opp så til de grader. Nå er jeg vel blind også..
Sover meg litt sånn halvveis gjennom skolen, drar til engelsken og blir tvunget av Julia til å være med henne på trening. Der slår jeg meg ned på en stol og hører på musikk til jeg får tillatelse til å gå hjem. Hjemme venter en mor i overgangsalderen som ikke liker meg så fryktelig godt om dagen. Jeg tar med meg tingene mine og isolerer meg litt på rommet før det er dags att fikse seg til Auroras sweet 16 ♥ Det var alt i alt en helt utrolig crappy dag med en fin avslutning. Kom hjem klokken tolv og kan innrømme at beina mine trolig hadde falt av på veien hjem. Det føltes i hvertfall ikke helt bra. Ikke var de særlig glad i meg i dag heller, men jeg overlevde timevis med vandring fra butikk til butikk :)

Dette var herligheten av en dag jeg hadde i går, et så smått deprimerende innlegg bare for å få ut litt frustrasjon og trøtthet. Pft. Nå skal jeg begynne på dagens, et mye finere et med mange fine salgsvarer! *sikle*

Ingen kommentarer: