08.07.2014

En liste.

10 facts about my room
- Har ingen vinduer. Og det plager meg egentlig ganske mye
- Mangler en fjerde vegg. Kan vi kalle det et rom da? Jeg vet ikke
- Jeg har nettopp kjøpt nytt flanellsengetøy, og det er som å sove i en sky
- Det står to handleposer på gulvet. En fra Home&Cottage og en fra Victoria's Secret
- Vi har et klesskap og en kommode og enda har vi ikke nok plass til klærne våre her inne...
- I taket henger en fantastisk fin lysekrone (som godt kunne hengt i stua, men what the hey)
- Det henger et lite, pent bilde av oss to på veggen over nattbordet. Men jeg savner litt flere ting på veggene!
- Døra inn til sove"rommet" er en gardin
- Senga er 1.40 m og akkurat passe stor enten man vil spoone eller ikke
- Skulle gjerne hatt et teppe på gulvet. Et sånt frynsefrans-teppe (eller teppe med LANG LUGG som det heter)
9 facts about my family
- Min nærmeste familie er mamma. Enebarn!
- Mamma har massevis av søsken, og de har massevis av barn (aka mine kusiner og fettere) og DE har massevis av barn. Så vi er plenty av familiemedlemmer
- Er så utrolig glad i dem! 98% av tiden
- Jeg har ikke bare én familie, jeg har jo svigers i tillegg! Og de er fantastisk ålreite
- Vi elsker å sladre innad i familien. Ting sprer seg som ild i tørt gress!!
- Vet ikke hvordan jeg skulle greid meg uten familie, spesielt mamma
- Er overbevist om at jeg har verdens beste mamma
- Vi er genetisk disponert for å ha migrene og å være dritgod på sudoku og/eller kryssord
- Unner alle mennesker i verden å ha en så fin og rar familie som min
8 facts about my body
- 166 cm høy
- Synes egentlig den er ganske fin, litt klumpete kanskje. Men jeg prøver å elske den for det den er
- Greide på mirakuløst vis å drasse seg gjennom militæret (og da var den i ganske god form)
- Tåler all slags mat
- Fortjener i grunn at jeg tar den oftere med ut
- Full av føflekker! (Men slapp av, legen sier at de er snille)
- Blir lett solbrent
- Har innovernavle
7 facts about my childhood
- Full av kjærlighet og trygghet
- Hadde Mummitrollet som favoritt-program
- Vokste opp med en syk pappa og en sterk supermamma
- Masse kaniner!
- Vi overtok mammas barndomshjem da jeg var 5 år. Det ble mitt barndomsparadis!
- Jeg var utrolig glad i å kle meg ut
- Vekslet mellom to soverom (i samme hus.....) og øverst og nederst i køyesenga
6 facts about my home town
- Kan være så ufattelig stygg og fin på samme tid
- Liker'n best om sommeren
- Føles ofte veldig stor og overveldende
- Har nok skylda for at jeg er en skikkelig "byjente", men også for at jeg vil flytte til et mindre sted
- Er merkelig nok ikke særlig godt kjent i den. Den er liksom litt for stor
- Det er veldig mye jeg enda ikke har sett og gjort 
5 facts about my best friends
- De tilgir meg uansett hvor glemsk eller dum jeg er (jeg glemte faktisk en venninne på t-banen)
- Vi har det så ufattelig gøy sammen
- De vet det meste om meg, og de dømmer aldri
- Vi deler utfordringer, gleder, erfaringer og meninger. Vi gjør hverandre større, klokere og sterkere
- Selv om det kan gå lang tid mellom hver gang vi sees, er det bare å plukke opp tråden akkurat der vi slapp
4 facts about my parents
- De to sterkeste personene i verden
- Mamma er mitt største forbilde
- Giftet seg da jeg var 8 år, og det var egentlig veldig fint å få være med i bryllupet deres
- Kunne ikke hatt bedre foreldre
3 facts about my personality
- Introvert
- Lettbevegelig
- Dyreelsker
2 facts about my favorite things
- Bringer frem gode minner og passer alltid, uansett humør (filmsamlingen min)
- Når vi samarbeider bra, så er det så sykt bra! (kameraet mitt)
1 fact about the person I like
- Han heter Bård, og han er uten tvil drømmemannen min

Ingen kommentarer: