13.08.2012

""""Skolestart om en uke"""""

Nå ser jeg på bilder fra Skiathos, og jeg vil tilbake! Fælt å være tilbake i hverdagen dagen etter at du har kommet hjem fra ferie. Selv om august vanligvis er en kjempedeilig og varm måned, føler jeg at sommeren her er over. Når du kommer tilbake fra Hellas, der det faktisk er sommer, til Norges kalde og friske luft, da er det høst. Fordi det kan liksom ikke måle seg.

Dagen i dag har vært lite begivenhetsrik. Jeg har vært på jobb og siden sett American Pie: Reunion. Og drukket masse Cola. Jeg må snart lære meg å leve med mindre Cola. Nå ruller TV3 sitt SATC-maraton over skjermen, og siden jeg skal på posten, til Jorunn og på jobb i morgen også burde jeg vurdere dyna snart! Gleder meg veldig til å hente småtrollene hjem fra sin sommerferie... 

Ingen kommentarer: