25.08.2012

Rinky-tinky-tinky

Sa jeg at august var deilig og varm? Hmm. Jeg har i hvert fall kjøpt to nye høstkåper (en i ull) og to strikkegensere siden sist... Så jeg tar det tilbake. Det føles helt feil å ikke være på skolen. I dag sto jeg opp så jeg rakk å være på jobb klokken 11:00, og det passer meg mye bedre enn å stå opp 06:30 hver morgen.

På tirsdag flyttet Nøste inn, og nå oppfører hun seg som om hun har bodd her for alltid. Hun er veldig søt og kosete, klager lite og er heldigvis ikke av den mest energiske typen. Hun er skeptisk til kaniner og alt av lyder, så hun holder seg inne selv om hun er vant til å være ute. Søte pus.
pus.jpg
Søndag formiddag skal jeg kjøre Mikkel til Seljord, og så kjøre hjem igjen alene. Buhu. Jeg gruer meg litt. Men vi har vært sammen i snart tre og et halvt år. Så det kan bare gå bra.

Ingen kommentarer: