12.03.2012

Tea for two

I kveld har vi hatt vår siste forestilling med revyen... Det var så himla trist og fint da avslutningsnummeret tok av. Jeg gråt fordi det var vakkert og fordi det var siste gang jeg skal styre lys i revyen. Men jeg hentet meg inn, da. Det er jo ingen vits i å gråte. Ikke enda, hvert fall.

Mikkel har vunnet to flybilletter til London via revyen! Dere kan jo bare gjette hvem som får bli med ham dit... :-) Kanskje vi endelig får opplevet London i førjulstiden. Det hadde vært helt magisk, særlig med Mikkel. Han hadde faktisk fått med seg at jul hadde vært ekstra stas. Hihi.
Londonjuni2010001copy-1.jpg
Londonjuni2010025copy.jpg picture by elines_hoppekaniner

3 kommentarer:

Regine sa...

Å, så gøy!!! Det blir sikkert heilt topp :)

Camilla sa...

LONDON. <3 Åh, vil tilbake.

Inger-Johanne sa...

Vel, ikke si noe om min selvdisiplin før jeg faktisk HAR jogget før jobb, haha. Har et lite håp om at det å skrive om det på bloggen legger litt press på meg til å gjennomføre!

Ikea er en pengesluker uten like! Finner så mye jeg trenger som jeg egentlig ikke trenger.. Haha. Har brent meg så mange ganger på alle de billige løsningene, deres. Er fornøyd med at jeg kun kjøpte det jeg dro dit for i dag!