10.03.2012

Betennelse meg her og betennelse meg der

Herregud, vi overtar den nye leiligheten om en og en halv uke. Skrev jeg ikke akkurat et innlegg der det var to måneder igjen til vi skulle flytte? Hvor ble det av tiden? Jeg har sendt to søplesekker med klær av gårde til Mikkel, alle filmene mine er pakket ned, hyller, nattbord og skrivebord er tømt, veggene tomme... Det skjer, altså! Hjelp.
Jeg måtte sende en mail til lærerne mine i dag, så de ikke skulle tro jeg skulket. Vi har nemlig masse vurderingssituasjoner akkurat nå, så det passer temmelig dårlig å være syk. Historielæreren min er så sykt positiv, han bare "dette her fikser vi! Bare å snakke med meg på skolen! Du gjør det så bra!". Så én av seks lærere tror i hvert fall på meg.

Jeg kan dessverre ikke vise noen bilder av meg selv. Øyebetennelsen har gjort hele ansiktet mitt skeivt. Dessuten har jeg fett hår. Jeg tar superkorte dusjer nemlig, fordi jeg alltid begynner å blø neseblod i dusjen når jeg er syk. Bare en av livets mange gleder.

1 kommentar:

Regine sa...

Uff, det høres ikkje godt ut - god bedring kjære deg- håper du kjem deg raskt!! :)