22.03.2012

I'mma be the best you've had

Da er The Hunger Games bestilt! Det ble hele triologien... Oops. I dag var jeg på FOD-gården (Foreningen for omplassering av dyr) for å ta bilder til prøveeksamen. Kan legge ut noen av bildene senere, for de ble veldig fine! En ting mindre å stresse over. Slik ser to do-lista mi ut nå:

Siste finish, altså konklusjon og avslutning, på psykologioppgaven.
Bli ferdig med motivasjonsbrev til England før 1. april.
Lese Sult.
Ha muntlig vurdering i modernismen på skolen. Oh, joy.
Muntlig presentasjon i forbildelse med prøveeksamen.
Levere de siste dokumentene i egentrening til neste fredag.
Gjøre historielekse til tirsdag.
Ha naturfagsprøve i to kapitler på tirsdag.
Hjelpe mamma så godt jeg kan med flyttingen.
Forestilling (revy) på Nationaltheatret på torsdag.
Glede meg enormt mye til påskeferie.
strawberry.gif
PS. Jeg skriver på et ekstremt personlig innlegg til bloggen. Det kommer ikke til å bli postet før jeg føler at jeg er klar. Dere vet sånne ting som man gjerne vil fortelle, men som virkelig forstyrrer det bildet folk har av deg? Det er i den gaten. Jeg trenger bare litt styrke.

6 kommentarer:

Sandra sa...

Åh, nå fikk jeg IKKE lyst på jordbær! :) (og Sult er en veldig bra bok)

Regine sa...

Åå.. jordbær!!! <3
Lykke til med alt skulearbeidet!!

Sunniva Elise sa...

sv: Den er RÅbra! Du kommer til å bli hektet for å si det sånn.. Leste ut bok nr 2 på en dag så, hehe..

Anonym sa...

Gled deg til bøkene!! (Eller er det filmene du har bestilt?). Jeg har lest dem, og grugleder meg til å se filmene, har blitt litt pysete med årene. Lykke til med flytting og skolearbeid. Du er kjempeflink!! Klem fra kusine Tone

Inger-Johanne sa...

Haha, ja, jeg KJENNER hvor læra sitter på kroppen idag, for å si det sånn! Jesus christ,,

Jeg kjøpte også The hunger games igår! Hele serien! Nå håper jeg at jeg endelig kan klare å konsentrere meg om ei bok igjen:)

Inger-Johanne sa...

Låra, for øvrig..ikke..læra.