03.03.2012

I never lost a minute of sleep

I dag fikk jeg melding fra sjefen min: "Det har kommet film til deg igjen. Og, virkelig, invester i en Blu-Ray-spiller!".... så da gjorde jeg det. Ganske spontant. For tiden har jeg en liten polsk plastboks av en DVD-spiller, så jeg kjøpte en sabla billig en (500,-) som tar Blu-Ray også! Problem løst, sparing i behold.

Revyen fikk sekser og jeg er opptatt fra solen står opp til sent på kveld. I morgen kan jeg heldigvis sove lenge, trene, spise god frokost og lage middag til senere på dagen. Håper det er litt sol! Da skal jeg sitte ute og spise. Etter revyen i dag spiser jeg og Mikkel ganske overpriset pasta på en restaurant i Markveien før jeg dro hjem. Nå vil jeg aller helst sove, men ingenting føles bedre enn å sove på et ryddig rom - så jeg skal bare rydde litt først.
megble.jpg

Ingen kommentarer: