28.02.2012

Fuck fuck fuckity fuck

For tiden er jeg umotivert. Umotivert til skole, til blogg, til jobb, til alt. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror at jeg trenger noe annet. Hverdagen min er ikke akkurat dynamisk og pulserende. Vi holder på med revy på skolen, noe som stjeler all min tid og energi. Den blir så himla bra, men lærerne har null forståelse for det. Vi har to prøver på onsdag, som forøvrig er samme dag som premieren, en fordypningsoppgave i psykologi og medieteori. Når revyperioden er ferdig er det tre uker til påske, og de er fylt med prøveeksamen.... Jeg trenger noe annet å tenke på. Jeg trenger å spise god middag på restaurant, se en god film, drikke Cocio på en helt alminnelig hverdag, kjøpe et fint klesplagg, lage hjemmelaget pizza, en Ole Brumm-ballong eller et rom som rydder seg selv. Det er det jeg trenger.

Sitter og ser på hoteller i London nå og har funnet mange fine. Jeg tror jeg drar dit til høsten, enten som en bursdagstur eller i høstferien like etter. Også gleder jeg meg så veldig til Paris med Mikkel! Skulle ønske vi kunne være der hele sommerferien.