05.12.2011

We're glitterati. I feel like Lady Gaga.

Tror jeg ødela hele designet på bloggen? Jeg er helt ute av det med HTML og CSS, for å si det sånn... har ikke hatt det siden første klasse! Det er faktisk to år siden. Yikes.

I løpet av forrige uke har jeg greid å pådra meg en influensaomgang................................... Som om jeg ikke hadde nok fravær og nok å gjøre fra før av. Jeg har ringt rundt etter resepter, utsettelse av blant annet kjøretime og sesjon - og jeg hater å snakke i telefonen. Hater å være den som ringer.

Så. Jeg ligger, ikke overraskende, under dyna. Planlegger å bli her til jeg har stemme og får puste. Det beste som kan skje meg i morgen er at bestillingen min fra Play.com dumper ned i postkassa med Entourage sesong 5 til meg. Siste bestilling brukte nesten to uker på å komme seg hit. Så det er muligens ikke noe jeg burde håpe på. Men jeg ble akkurat ferdig med Grey's sesong 7, og jeg kjeder meg! Bu.

Skulle ønske det var fri og snø og at jeg var frisk og fin.

Ingen kommentarer: