29.12.2011

God morgen

Hvorfor livet burde føles helt tåpelig akkurat nå:
- Skoene fra nelly.com er utsolgt, så enda jeg har betalt og fått beskjed om at de er på vei, kan det hende jeg ikke får dem likevel. Har vært borti en liknende situasjon med all-posters.com for et år siden, og har enda ikke fått tilbake pengene.... for å si det sånn.
- Jeg var flink pike i dag, sto opp 10:15 og la meg 22:10. Våkner så 00:55 og får ikke sove mer.
- Det regner ute, det er 8 plussgrader, det blåser og jeg har ikke akkurat julestemning. Skulle til og med ake på nyttårsaften.
- Jeg har forferdelig vondt i det ene benet mitt...? Snufs.

Hvorfor livet kanskje ikke er så verst likevel:
- Jeg har begynt å planlegge Paristur umiddelbart etter skolen er ferdig. Jeg ser på flybilletter og hoteller og planlegger sparing! Flybillettene regner jeg med å bestille i begynnelsen av januar.
- Det er et halvt år igjen av videregående skole. Sier ikke mer.
- Det er ferie og skolefri.
- Romjulssalg! Januarsalg!
- Jeg har lappen!

...Så alt i alt er livet mitt middelmådig. Men jeg skulle ønske jeg var litt trøttere.

Ingen kommentarer: