23.08.2011

Prosjekt rehab

Denne sommeren har jeg vært superusunn! Så usunn som det går an. Jeg har ikke trent på noen som helst måte og jeg har kastet i meg alt av godteri, kaker, pizza og det som verre er. Det er på tide med en bootcamp!

Fra og med i dag skal jeg kutte sukker... vel, så lenge jeg greier, egentlig. Minst to uker. Bare for å få en sånn kickstart. Også skal jeg kjøpe meg klippekort på Tøyenbadet (venter bare på lønn.. heh) og sykle/gå/jogge litt mer enn jeg er vant til. Og det vil tilsi ingenting.
Bildetatt23082011kl2051-1.jpg
Et mislykket forsøk på å vise tommel opp. Ser dere at bildet er fra PhotoBooth? Mr. Mac er tilbake! MacBook Pro BFF.
Bildetatt23082011kl2052.jpg
I dag har jeg sett to gode filmer: Country Strong og Surviving Summer. Anbefales på det sterkeste!

3 kommentarer:

Hanne M sa...

Flott blogg du har! Kan ikke si at jeg har hatt en så fantastisk sunn uke jeg heller, men fikk nå trent 2 ganger ihvertfall, utenom 2 fjellturer :-D

ribee sa...

Kjenne meg igjen! Sommer skulle man liksom trene og være sunn. Så har det bare blitt omvendt, kjipt! Menmen, lykke til med kickstarten :D

Mariam sa...

Ah nice, kanskje jeg hopper på den jeg å!