21.08.2011

Make a wish!

Tre uker og en dag til bursdag! Åh, så godt det skal bli å være 18. På papiret, liksom. Jeg kan få meg Visakort og jeg kan kjøpe Ibux. Lol på den siste, men det er altså de to største høydepunktene. Kanskje alkohol, men jeg har ingen umiddelbare planer om å utvikle tenåringsalkoholisme. Og jeg kan kjøpe katt som kan bo i kjelleren med meg! Noen må jo sove med meg når Mikkel ikke er der. Men det tror jeg ikke mamma blir så glad for. Jeg ønsker meg katt likevel da, fordi Vivian kanskje skal bli bestemor... Hva annet ønsker jeg meg? Hmm.

Gossip Girl sesong 4. (Tafset på den på jobb i dag, og var like ved å ta den med hjem)
Navnesmykke i sølv.
Kamerabag.
Reflektor.
Sele til Charlie. (For dem som absolutt gi en praktisk gave)
Kaninsengetøy fra Åhléns. (Jeg fyller 18 og ønsker meg kaninsengetøy. 'Nough said.)
Hvite Converse.
En jakke fra River Island. (SOM DE ER UTSOLGT FOR!!!)
Rød strømpebukse fra BikBok.
Gavekort på Platekompaniet eller BikBok. (Kommer alltid godt med, tør jeg påstå)
En kattepus <3 <3 <3

Ikke så kravstor, med andre ord. Hvis man ser bort fra katten.
Tumblr_lq02yypgkj1qasvsvo1_500_large
Tumblr_lq5woizrcn1qe5slfo1_500_large
Tumblr_lpzbxomnyf1qj829no1_500_large
3563385222_b905fdbc7b_z1_large
Tumblr_lq56dim1ty1r1t9wlo1_500_large
Smelt.
Jeg skal henge opp kattebilder over hele huset. NOEN MÅ DA FATTE POENGET.

1 kommentar:

Vivian sa...

Jeg lover deg.. Hvis vi får kattunger, så skal du få den beste gaven av dem alle <3 En Alfa jr.!!!