10.05.2011

The livin' is easy


Jeg er i en helt ekstrem sommermodus nå for tiden. I dag luktet det helt fantastisk deilig ute! Blomster, sol, grønt gress, skyfri himmel, alle sånne lukter som plutselig dukker opp etter at de har vært gjemt bak snø og frossen jord.

I anledning sommerværet har jeg kjøpt ny bikini og hørt på sommerlisten min på spotify. Klikk på den for å høre på! Den var klar i mars. Men så kunne den ikke riktig brukes før jeg var sikker. Og nå er jeg sikker. Det er sommer!

Ja, jeg vet at det er meldt regn og at det fortsatt er noen usle, små uker igjen til sommerferie. Men jeg trenger den så veldig. Og da er det greit å glede seg. Er til og med greit å spise is på en hverdag. Og selvbruning. Til man blir skikkelig brun.

1 kommentar:

Linda sa...

Det er virkelig superdeilig at sommeren endelig har kommet hit også! :-D