23.05.2011

Hva i livet mitt er interessant akkurat nå?

Ganske lite, det kan jeg love. Dessuten kan jeg se dere, dere vet det? Det finnes en artig liten greie som heter statistikk! Og den viser besøk, men innleggene er kommentarløse.

I morgen har jeg skriflig eksamen i norsk. Det er bare den, sluttvurdering i media, ptf-vippe-forbedring og fotoeksamen som står mellom meg og sommerferie. Okei, så er det en del. En del ganske store greier. Men jeg har ikke dødd. Det blåser ute og jeg vil helst sløse bort alle dagene mine med et wienerbrød i hånda, men jeg har det bra. Tenker på sommerferien og på hvor mye jeg hater skolen akkurat nå. Jeg gleder meg til neste år, da har vi så og si ikke media! Gud, hvor herlig det skal bli. Så lei, så lei. Der har du meg. Det rimte!

Vet i hvert fall at jeg skal løpe rett fra eksamen til Platekompaniet i morgen. Eksamen overstått er lik Gossip Girl sesong 2 og wienerbrød.
Bildetatt23052011kl2022.jpg
For øyeblikket, med mitt fine, gule, stemplede notatark og uten sminke.

1 kommentar:

Linda sa...

Ønsker deg lykke til i morgen! :-D Har en del jeg må få gjort før jeg endelig kan ta meg en etterlengtet sommerferie jeg også..